sobota, 20 września 2014

Liebster Award

 Tak, dawno tutaj nie zaglądałam, ale jako świeżo upieczona licealistka czasu mi brakuje. Tak. Już. Niestety szkoła średnia nie oszczędza nikogo. Byle do matury! Jeśli te trzy lata przeminą tak szybko jak w przypadku gimnazjum to będę się bardzo radować :P
Więc dostałam nominację od Sandry. Jako początkująca blogerka (jeny, jak to zabawnie brzmi w moich ustach) po raz pierwszy biorę udział w czymś takim i do końca chyba jeszcze nie ogarnęłam co i jak, więc nie bijcie. Jednak postaram się podołać jakoś temu zadaniu.
Przejdźmy zatem do konkretów.

Data nominacji: 9 września 2014

1. Jaki język Ci się podoba (nie chodzi o narząd)?
Przez wieloletnie słuchanie Rammstein'a pokochałam w jakimś stopniu niemiecki. Teraz katuję się (nie z mojej winy) francuskim, który o dziwo mi się spodobał. Kiedyś miałam zajawkę na japoński, którego brzmienie nadal mi się podoba. Ale ogólnie lubię języki pokroju polskiego, rosyjskiego, niemieckiego. Każdy język jest piękny :')

2. Ulubiony kolor i liczba.
Jakby to kogoś dziwiło - czarny. Opcjonalnie czerwony i fiolet. Liczba? Od zawsze jakoś jestem związana z 7.

3. Jakie gatunki filmowe najchętniej oglądasz?
Jedne z najbanalniejszych, czyli horrory, dosłownie każde. Ale uwielbiam też sci-fi, akcja. Kocham ekranizacje komiksów Marvela, twory Tima Burtona i podobne. Ogólnie na propsie zawsze mrok i fantastyka. 

4. O jakiej porze dnia najlepiej funkcjonujesz? (poranek, popołudnie, wieczór, noc)
Mój dzień zaczyna się po 10 rano, wcześniej do mnie nie mówcie, nie kontaktuję. A tak to noc.

5. Czego się boisz, jaka jest Twoja fobia?
Chyba nie mam fobii, albo przynajmniej tak twierdzę, bo jeszcze nic mnie szczególnie nie napawa lękiem, jeśli to odnajdę to tutaj wpiszę xD Ale chyba pająki tak po trochu, to znaczy kocham je, są takie dostojne, ale się ich boję, podziwiam je. To tak jak ktoś mówi, że kocha np. krokotyle, są piękne, ale się do niego nie zbliżysz ot tak.

6. Jakbyś mogła cofnąć się w czasie i coś zmienić, co by to było? Pamiętając o konsekwencjach i zagięciach czasoprzestrzennych XD
Hmm, jest taka jedna rzecz, ale nie w sumie to, nie, bo choć przez to cierpię, to nauczyłam się doceniać pewne rzeczy. Takich podróży nie pochwalam, bo wszystko ma swój powód, aby się dziać w naszym życiu :)

7. Napisz przymiotnik na pierwszą literę Twojego imienia. Bez zastanowień. :)
Nieokrzesany :o

8. Pierwsze co przyjdzie Ci na myśl. Młotek. Jakiego kolory?
Srebrny, to ten, taki, młotkowy xD

9. Jeśli postać z filmu, anime, mangi, gry komputerowej itp. istniała by na prawdę, to kto byłby Twoim przyjacielem?
Nie mam, jestem realistką w tym przypadku. Ale dobrze było by mieć jakiegoś czarodzieja, mędrca, który czasem zaczaruje to i owo, a przy okazji da dobrą radę.

10. Jaką potrawę zażyczyłabyś sobie, aby podano Ci ją przed egzekucją.
Coś, czego głównym składnikiem jest łosoś <3

11. Jakie jest Twoje ulubione słowo w języku polskim.
Nie mam takiego, staram się nie powtarzać. Ale jak komuś się chce śledzić moje wpisy to zauważy przy odrobinie wysiłku czego używam najczęściej :P


Nie wiem kogo nominować xD Sandra, padło na Ciebie! :)

Pytania:
1. W jakiej muzyce gatunkowo się obracasz? + 5 ulubionych wykonawców
2. 5 utworów, które możesz katować bez końca.
3. Tytuł książki, która jakoś szczególnie wpłynęła na Twoje życie, dlaczego ona?
4. Pierwsza, jaka przyjdzie Ci na myśl Twoja cecha charakteru, zaczynąjąca się na literę Twojego imienia.
5. Ulubiony napój.
6. Co sądzisz o sztuce nowoczesnej?
7. Co myślisz widząc człowieka z pokaźnymi tatuażami i piercingiem?
8. Najładniejsze imiona damskie i męskie?
9. Lubisz historię? 
10. Często bywasz w kinie? Czy preferujesz raczej oglądanie w domowym zaciszu?
11. Najpiękniejsze dzieło, jakie kiedykolwiek widziałaś/słyszałaś? Dowolność np. obraz, rzeźba, jakiś utwór, budynek.

Jeśli dobrze myślę, to teraz ja powinnam odpowiedzieć na moje pytania :P

1. Totalnie wszystko. Od starego popu, przez metal na klasycznej i country kończąc.

2. 1.Aplhaville - Big In Japan
2. Disturbed - Land of Confusion
3. Fleetwood Mac - Peacekeeper
4. AC/DC - If You Want Blood (You've Got It)
5. Trivium - Strife

3. Wyznania Gejszy, dzięki niej nauczyłam słuchać siebie, nie tylko innych.

4. Niespokojna.

5. Coca Cola.

6. Gardzę nią.

7. Ooo ja, ale zajebisty/a xD (zachwyt jak dziecko w sklepie z zabawkami)

8. Leopoldyna i Nathaniel.

9. Tak.

10. Tak, wolę oglądać w kinie niż w domu, więcej wrażeń.

11. Bardzo podoba mi się Pałac Zamoyskich w Kozłówce.

3 komentarze:

  1. Ciężkie pytania, będę musiała trochę pomyśleć, ale odpowiem na nie.
    Dzięki, za dostosowanie się do nowych reguł i odpowiedź na własne pytania. Może to głupie, ale przynajmniej więcej się można dowiedzieć o osobie która została nominowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę siedziałam nad wymyślaniem pytań, co cóż są jakie są.
      Nie ma sprawy, myślę, że to dobry pomysł :)

      Usuń
  2. Wreszcie wzięłam się za odpowiedzi. Post został zaktualizowany.

    http://sandomia.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń