niedziela, 11 maja 2014

Operett(ko)wo


Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się, czy aby nie zakupić kolejnej Operetty. I stwierdziłam, że najwyżej tę starszą sprzedam za jakiś czas. I postanowiłam upolować tą lakę z serii Basic. Wiele osób twierdzi, że jej ubiór w tej serii jest przesadzony, że jest za dużo tego wszystkiego. A ja twierdzę, że to jest właśnie kwintesencja lalek Monster High. 


Więc weszłam na Allegro. Co prawda nie liczyłam za bardzo, że od strzału znajdę nową, nieużywaną lalkę. A jednak była! Praktycznie bez zastanowienia ją zamówiłam. Epic win! ^^

Teraz nie pozostaje mi nic innego jak czekanie. O zgrozo, nie cierpię czekać na coś, czego tak bardzo chcę :(


Potem stwierdziłam, że fajnie byłoby zdobyć dla mojej niedoszłej jeszcze Operetty wyżej pokazany zestawik, w którym się po prostu zakochałam. Jak w samej Opereccie z resztą. Tej jej pin-up'owy styl to dla mnie strzał w dziesiątkę! Tak więc poszperam w miejscowych sklepach, możę uda mi się je dostać za niższą cenę, niż na Allegro.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz